Module Border Module Border
  شرح خبر 
1399/03/06
برگزاری ۲ نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و آسانسور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالجاری
بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از ۲۲-۱۹ مردادماه و نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات از 12 تا 15 شهریورماه سالجاری توسط امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در مساحتی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در تاریخ ۲۲-۱۹ مردادماه سالجاری در بیش از ۲۰ گروه کالایی و نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات از ۱۲ تا ۱۵ شهریور ماه سالجاری رگزار خواهد شد.

گفتنی است، با توجه به  شیوع بیماری و نظرات و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا مبنی بر جلوگیری از اجتماعات، ارائه مدارک مورد نیاز حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران تنها به صورت غیر حضوری صورت می گیرد. بارگذاری مدارک مورد نیاز مشارکت کنندگان در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، از ۲۵ اردیبهشت ماه جاری تنها از طریق پنل های کاربری و به شرحی که در اطلاعیه شماره ۳ امور نمایشگاهی اتاق تعاون آمده است، میسر خواهد بود و ستاد برگزاری از پذیرش مدارک به صورت حضوری معذور است.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/30 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا