Module Border Module Border
  شرح خبر 
1398/05/16
ورود شرکت‌های تعاونی به بورس/نقش اتاق تعاون در حمایت از رونق تولید
بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، ابراز داشت: حمایت از بخش مسکن و اقتصاد، یکی از اولویت های مهم در رسیدن به رونق تولید است.

رئیس اتاق تعاون در ادامه حمایت از تولیدکنندگان و شرکت های تعاونی دانش بنیان را از دیگر اهداف این سازمان دانست و افزود: ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف این سازمان که با حمایت و بودجه دولت محقق می شود اجرایی می کنیم.

عبداللهی ورود اتاق تعاون به بورس را از دیگر برنامه های این سازمان تا پایان سال دانست و تصریح کرد: شرکت‌های دولتی که در بورس حضور دارند سهام آن‌ها واگذار می‌شود و کسی مانع خرید سهام آن‌ها نیست، اما سهام آن‌ها به صورت مدیریتی نیست بلکه حداکثر یک صندلی مدیریتی در هیأت مدیره این شرکت‌ها از طریق بورس واگذار می‌شود.

عبداللهی در ادامه درباره الزامات تحقق شعار سال رونق تولید گفت: با توجه به بی ثباتی‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه از هرگونه اظهار نظر تنش‌زا جلوگیری شود و تا حد امکان جهت گیری سیاست گذاری‌های دولت و مجلس مشخص شود، حضور اتاق‌ها در جلسات تصمیم گیری بسیار مهم و تعیین کننده است، این موضوع برای فعالان اقتصادی جهت تعیین افق زمانی تصمیم گیری بسیار مهم است.

رئیس اتاق تعاون سیاست گذاری توسعه بازار با توجه به کاهش فرصت‌های صادراتی و کاهش قدرت خرید داخلی همچنین استفاده از ابزار تحریک تقاضای داخلی (همانند کارت‌های خرید) را الزامی و  از دیگر برنامه های رسیدن به رونق تولید مطرح کرد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/28 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا