Module Border Module Border
  شرح خبر 
1399/11/14
بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی در اتاق تعاون تعاون اصفهان برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر
با پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی ترین انقلاب در کشور رخ داد و امروز بر سر سفره این انقلاب نشسته و بیش از چهل سال را در کوران حوادث و توطئه ها پشت سرگذاشته ایم؛ انقلاب اسلامی برگرفته از بطن مردم است.
Print Friendly, PDF & Email

با پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی ترین انقلاب در کشور رخ داد و امروز بر سر سفره این انقلاب نشسته و بیش از چهل سال را در کوران حوادث و توطئه ها پشت سرگذاشته ایم؛ انقلاب اسلامی برگرفته از بطن مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، محمد حسن تبریزیان عضو هیات رئیسه و دبیر اتاق تعاون  استان اصفهان اظهارداشت: هر ساله در بزرگداشت انقلاب اسلامی توسط بخش تعاون و با محوریت اتاق تعاون، ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا، این اتاق با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، برنامه هایی را بصورت خاص برگزار خواهد کرد.

دبیر اتاق تعاون  استان اصفهان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش تعاون پرداخت و تصریح کرد: امروزه تعاون اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می­رود. از طرفی، پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی مستلزم اجرای سیاست‌های مربوط به حوزه اشتغال و تولید است و در این مسیر باید از ظرفیت‌های بخش تعاون نیز استفاده شایسته صورت گیرد.

وی اظهارداشت: اما امسال با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا، این اتاق با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، برنامه هایی را بصورت خاص برگزار خواهد نمود که می توان به نشست تلویزیونی و مصاحبه رادیویی در طول دهه فجر، نصب پیامهایی در راستای گرامیداشت این ایام در بیلبوردهای شهری، ارسال پیامها در شبکه های مجازی، غبار روبی قبور شهدا در گلزار شهدای اصفهان و تقدیر از تعاونی های برتر ملی و استانی عضو اتاق تعاون استان اشاره کرد.

تبریزیان به هماهنگی انجام شده با اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی مصرف بمنظور ارائه تخفیفات و تسهیلات جهت خریـداران از شرکتهای تعاونی مذکور و تهیه پاکتهایی با شعارهای انقلابی و گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: طی این مدت، ارائه گزارش دستاوردها، عملکرد و برنامه ها و آمار ۵ ساله بخش تعاون در حوزه های مسکن، مصرف، تعاونی اعتبار، توزیعی، تولیدی و خدماتی به آحاد مردم از مهم ترین برنامه ها      است.

دبیر اتاق تعاون استان اصفهان افزود: علاوه بر نصب پلاکارد و چراغانی سردر تعاونیها، مسابقه ویژه با اهدای جوایز برگزار خواهد شد و پوسترهایی با مضامین شعارهای انقلابی و با نام شرکتهای تعاونی چاپ شده و شرکتهای تعاونی تاکسیرانی و اتوبوسرانی نسبت به نصب پوسترها در پشت شیشه تاکسی ها و اتوبوس ها ها اقدام می کنند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/31 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا