Module Border Module Border
  شرح خبر 
1401/10/19
برگزاری کارگاه آموزشی مهارت داوری امور تعاونی‌ها در اتاق تعاون اصفهان
کارگاه آموزشی مهارت داوری امور تعاونی ها با هدف آشنایی داوران و کارشناسان بخش تعاون استان با قوانین و مقررات داوری در بخش تعاون و نحوه رسیدگی و صدور رأی داور، توسط اتاق تعاون استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری اتاق تعاون ایران، با عنایت به اهمیت جایگاه داوری در بخش تعاون و لزوم ارتقاء سطح علمی و تخصصی داوران و ایجاد وحدت رویه در نحوه برگزاری جلسات داوری و صدور رأی، کارگاه آموزشی یک روزه مهارت داوری امور تعاونی ها با تدریس دکتر محمد رضا محمدی مستشار سابق دادگاه تجدید نظر و عضو هیات داوران مرکز داوری اتاق تعاون استان اصفهان با حضور داوران مرکز داوری اتاق، مدیران عامل اتحادیه های شرکتهای تعاونی و کارشناسان بخش تعاون استان برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی، محمد حسن تبریزیان دبیر و عضو هیات رییسه اتاق تعاون ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات داوران اتاق، صدور آرای صحیح و عادلانه توسط مرکز داوری اتاق تعاون اصفهان و کمترین ابطال رأی در این بخش را از افتخارات این مرکز دانست و از همکاری صمیمانه مدیران و کارشناسان اداره کل تعاون تشکر نمود.

شایان ذکر است در این کارگاه آموزشی، حاضرین با شرایط اختصاصی داوران، نحوه انتخاب داور، مفهوم سازش و اهمیت آن، چگونگی اقدام مرکز داوری در امر سازش، سازش نامه و انواع آن آشنا شدند.

ضمنا نحوه رسیدگی و صدور رأی داوری و موجبات ابطال آن و نحوه ی اعتراض به رأی داوری برای فراگیران تشریح شد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/28 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا