Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/10/28
بررسی تقویت زنجیره ارزش تولیدات تعاونی ها در دومین نشست بازار تامین و توزیع مجازی کالا
دومین جلسه کارگروه تشکیل بازار تامین و توزیع مجازی کالا، تحت عنوان تعاون کالا، با حضور معاونت اقتصادی اتاق تعاون ایران، روسای اتحادیه های تولیدی و توزیعی تشکیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، هدف از تشکیل این جلسات، تقویت زنجیره ارزش تولیدات تعاونی ها و اتصال نقاط مهم تولید به نقاط توزیع بوده که یکی از راه‌های آن استفاده از فروشگاه‌های مجازی و فروش کالا به این صورت است.

در حال حاضر، بیش از ۴ هزار فروشگاه توزیع در بخش تعاون وجود دارد که لزوم استفاده از این فروشگاه‌ها جهت ارتقای سطح تولیدات تعاونی ها یک امر ضروری به نظر می‌رسد.

تغییرات و تحولات جهانی در ارائه و فروش کالا، قطعا می تواند کمک بسیار زیادی به تقویت زنجیره ارزش در بخش تعاون کند تا نهایتا به سطح بالاتری از تولید ناخالص داخلی کشور دست یابیم.

با توجه به زیرساخت‌های انجام شده در اتحادیه فرهنگیان و تهیه وبسایت تعاون کالا و سرمایه گذاری چند ساله در این حوزه، می توان با انجام برخی اقدامات عارضه یابی و نیز توجه به مسائل حقوقی و فنی اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد.

ضمنا در صورت تهیه طرح‌های توجیه‌پذیر در این حوزه، می توان از فرصت‌های موجود در جذب سرمایه‌گذاری خارجی نیز جهت توانمندسازی و اثر بخشی طرح‌ها استفاده کرد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/02/01 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا