Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/11/23
کارگروه اندیشه ورز تعاون در اتاق تعاون استان اصفهان تشکیل گردید
رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: در راستای سیاست ها و ماموریت های بخش تعاون و ارتقاء جایگاه این بخش مهم در اقتصاد کشور، کارگروه اندیشه ورز در اتاق تعاون استان اصفهان تشکیل شد.
حبیب ا... بهرامی اظهار داشت: به پیشنهاد اتاق تعاون استان و با تبادل نظر و همفکری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان مقرر شد به منظور بررسی راهکارهای چگونگی تشویق و ترغیب مردم جهت تشکیل تعاونی و فعالیت در قالب تعاونی حمایت از تشکیل، توسعه، نوسازی و بهسازی تعاونی ها، ارائه ایده برای مسائل مبتلا به حوزه های مختلف تعاون از طریق مطالعه و تحلیل پژوهش ها، کارگروه اندیشه ورز تعاون به ریاست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و عضویت ریاست بانک توسعه تعاون، رئیس اتاق تعاون، نمایندگان اداره کل تعاون و اتاق تعاون و تعدادی از مدیران نخبه بخش تعاون استان و اساتید دانشگاه در اتاق تعاون استان تشکیل شود.

وی ادامه داد: آسیب شناسی علل رکود در تعاونی های تولیدی و خدماتی، تدوین چشم اندزها، سیاست ها و راهبردهای کوتاه مدت و بلندمدت بمنظور ارتقای جایگاه بخش تعاون در اقتصاد استان، مطالعه و تدوین طرح های استراتژیک، ارائه بسته های مدیریتی جامع و برنامه ریزی بمنظور برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی ترویجی جهت آشنایی فارغ التحصیلان دانشگاهی با مزایای فعالیت اقتصادی در قالب تعاونی از دیگر اهداف تشکیل این کارگروه می باشد.

بهرامی افزود: دستور جلسات کارگروه با استفاده از مطالب و مشکلات احصاء شده در کمیسیون های تخصصی ده گانه اتاق تعاون که بازوی مشاوره ای اتاق می باشد، پس از بررسی در کمیته کارشناسی ذیل کارگروه تنظیم می گردد و رئیس اتاق تعاون مسولیت دبیری کارگروه را بعهده خواهد داشت.

رئیس اتاق تعاون استان در پایان خاطر نشان ساخت: امید است با پیش بینی های انجام شده و بررسی دقیق و کارشناسی مشکلات بخش تعاون و طرحهای مطروحه در این کارگروه شاهد ایجاد تحولی مثبت در بخش تعاون استان و رشد و شکوفایی این بخش مهم اقتصادی باشیم.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/02/06 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا