Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/06/13
اقتصاد کشور باید به مردم محول شود
به مناسبت هفته تعاون در آیینی با حضور رئیس اتاق تعاون اصفهان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، هیأت رئیسه اتاق تعاون اصفهان و جمعی از تعاونگران از مدیران عامل 40 اتحادیه و شرکت تعاونی برتر استان اصفهان در 18 گرایش حوزه تعاون تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: اقتصاد کشور باید به مردم محول شود و مسیر آن هم ایجاد، توسعه و حمایت از تعاونی‌ها است.

حبیب ا… بهرامی رئیس اتاق تعاون استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه هنوز ۸۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است، تأکید کرد: این در حالی است که بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، قرار بود دولت تنها در ۲۰ درصد اقتصاد کشور که جنبه حاکمیتی دارد، نقش‌آفرینی کند و بقیه امور اقتصادی به مردم واگذار شود.

بهرامی با اعلام آمادگی تعاونی‌های استان اصفهان برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام دولتی در این استان افزود: اقتصاد کشور باید به مردم محول شود و مسیر آن هم ایجاد، توسعه و حمایت از تعاونی‌ها است.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله اتاق تعاون اصفهان، همدلی، همکاری مدیریت  با پرسنل و بهره گیری از کارشناسان خبره را علت موفقیت اتاق تعاون اصفهان و کسب عنوان اتاق برتر طی چند سال اخیر عنوان کرد.

بهرامی یادآور شد: بمنظور توسعه اشتغال پایدار و خروج بخش مسکن از رکود همچنین ارائه عملکرد تعاونی های مسکن استان در خانه دار کردن قشر ضعیف کارمند و کارگر، طی هفته تعاون ۹۶ تا هفته تعاون ۹۷ بزرگترین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات در دو نوبت برای اولین بار توسط اتاق تعاون برگزار و بازخورد آن در سطح استان مشاهده شد. ضمنا در راستای حمایت از کالای ایرانی در نظر است سلسله نمایشگاههای تولید ایرانی، کالای ایرانی با محوریت معرفی تولیدات بخش تعاون استان توسط امور نمایشگاهی اتاق تعاون اصفهان برگزار شود.

در این مراسم بیانیه شرکت‌های تعاونی استان اصفهان با تأکید بر حمایت مسئولان و اجرای قانون‌های مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات برنامه توسعه کشور درباره پشتیبانی از تعاون‌گران قرائت شد.

در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان اصفهان از اتاق تعاون اصفهان و ۴۰ اتحادیه و شرکت تعاونی تجلیل و همزمان ۶۷ طرح تعاونی به بهره‌برداری رسید. در حاشیه برگزاری این مراسم نیز نمایشگاهی از دستاوردهای تعاونی‌های برتر استان اصفهان مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/02/06 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا