Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/11/30
برگزاری نشست هماهنگی کارکنان تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون استان
نشست هم اندیشی تعاون گران استان با حضور مدیر امور تعاون و کارکنان بخش تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و همچنین رئیس، دبیر و اعضای هیأت رئیسه اتاق تعاون استان برگزار شد.
در این نشست علیرضا تیغ ساز مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه گفت: کارکنان بخش تعاون در 27 شهرستان در حال ارائه خدمت به تعاونگران اصفهانی هستند.
وی با اشاره به نقش اتاق تعاون در رفع مشکلات تعاونگران به تشریح ارتباط بین اتاق تعاون و اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی پرداخت.
تیغ ساز همچنین هدف از برگزاری این نشست را آشنایی همکاران با رئیس جدید اتاق تعاون استان و تبیین سیاست های کلی اتاق تعاون در سال 98 عنوان کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از محوری ترین ارکان ارزشیابی بخش تعاون اداره کل کاهش تصدی گری آن برای ورود به مسائل تعاونی ها است افزود: ما با ید به سمت تحقق شعار واگذاری به بخش خصوصی حرکت کنیم و برای نظارت درست و تعیین سیاست های کلی و هدف دار بخش تعاون استان برنامه ریزی کنیم.
مدیر تعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین گفت: درصورت رضایت تعاونی ها از خدمات و اقدامات اتاق تعاون بخش قابل توجهی از برنامه ها و آموزش های تعاونی ها را به اتاق تعاون واگذار خواهیم کرد.
در ادامه این جلسه سید محمد میرهادیان رئیس اتاق تعاون استان گفت: اتاق تعاون به عنوان بخش پارلمانی حوزه تعاون استان فعالیت می کند.
وی بزرگترین مساله اتاق تعاون را مباحث مالی عنوان کرد و افزود: برای پیشبرد اهداف اتاق تعاون و ارائه خدمات مطلوب به تعاونگران، تامین مالی اتاق ضروری است و این در حالی است که ما از دولت هیچ بودجه ای دریافت نمی کنیم.
میرهادیان ضمن تشکر از معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری این جلسه خواستار واگذاری بخشی از کارهای اداره به اتاق تعاون و هچنین برگزاری این جلسات برای افزایش روابط همکاری بین اتاق تعاون و اداره شد.
محمد حسن تبریزیان دبیر اتاق تعاون نیز گفت: اتاق تعاون در چهار شهرستان دارای نمایندگی می باشد و کلیه خدمات مشاوره مورد نیاز تعاونگران اعم از مشاوره مالیاتی، حقوقی و تامین اجتماعی از طریق استفاده از خدمات کارشناسان مشاور خبره در اتاق تعاون انجام می پذیرد. در ادامه این جلسه شهین مشرف جوادی رئیس اداره تشکیل و توسعه تعاونی ها ، نوشین شهید رئیس اداره، تحقیق، آموزش و ترویج تعاونیهای، شهلا عباس مسئول حسابرسی تعاونی ها، جواد محمدی رئیس اداره شهرستان خمینی شهر، عبد العظیم سهرابی معاون بخش تعاون اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان اصفهان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با اتاق تعاون استان به ارائه پیشنهادات خود برای افزایش تعامل و همکاری برای گسترش فرهنگ و اقتصاد تعاونی در سطح استان پرداختند.
این جلسه در اتاق تعاون استان اصفهان واقع در میدان فیض برگزار شد
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/30 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا