Module Border Module Border
  شرح خبر 
1400/09/10
کمیسیون بهداشت و درمان اتاق تعاون استان اصفهان برگزار شد
جلسه کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان اتاق تعاون استان اصفهان با حضور زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان و اعضای کمیسیون برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، سید محمد میرهادیان رئیس اتاق تعاون استان اصفهان، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف و فعالیت کمیسیون های اتاق تعاون اظهار داشت: بیش از ۴۰  تعاونی در حوزه خدمات بهداشت و درمان در استان تشکیل شده که تعدادی از آنها بدلیل عدم حمایت کافی از سوی مسئولین و اجرایی نشدن واگذاری ها به بخش غیر دولتی دچار مشکل گردیده و یا تعطیل شده اند.

رئیس اتاق تعاون استان اظهار داشت: جلسه امروز بمنظور طرح مسائل و مشکلات تعاونی های بهداشت و درمان در حوزه مالیاتی و مباحث مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی و هم اندیشی در خصوص رفع موانع در حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و بهره گیری از نظرات نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس تشکیل شده است. لذا از اعضاء کمیسیون و مدیران تعاونی های خدمات بهداشتی حاضر در جلسه درخواست داشته مشکلات و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه کنند.

در ادامه اعضای کمیسیون مشکلات و پیشنهادات و نظرات خود را مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، با توجه به الزام تایید سازمان آتش نشانی جهت تاسیس و تمدید پروانه مراکز بهداشتی درمانی و مشکلات عدیده ای که از این بابت به مراکز تحمیل می شود، در این نشست، مقرر شد در این خصوص جلسه ای از طرف دفتر رئیس دانشگاه یا معاونت درمان دانشگاه با رئیس سازمان آتش نشانی و با حضور نماینده درمانگاه ها تشکیل و موضوع طرح و بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود. همچنین با عنایت به مسائل متعدد به وجود آمده از طرف اداره کل امور مالیاتی برای درمانگاه ها مقرر شد با دستور رئیس دانشگاه جلسه ای در دفتر ایشان از مدیرکل امور مالیاتی دعوت شده و با حضور نماینده درمانگاه ها مسائل مطرح و تصمیم گیری شود.

خاطر نشان می شود، حمل و جمع آوری پسماندهای عفونی درمانگاه و مطب های پزشکان از طرف شهرداری هزینه های هنگفتی را بر آنان تحمیل می کند که در این نشست،  مقرر شد در این رابطه از طرف دانشگاه، موضوع پیگیری و جلسه جهت بررسی موضوع با مسئولین مربوطه با حضور نماینده درمانگاه ها تشکیل شود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/31 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا