Module Border Module Border
  شرح خبر 
1400/09/14
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون استان اصفهان با گروه شرکتهای ره آورد
تفاهم نامه همکاری بین گروه شرکتهای ره آورد با اتاق تعاون استان اصفهان، صبح امروز در اتاق تعاون امضا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، با امضای تفاهم نامه همکاری گروه شرکتهای ره آورد با اتاق تعاون استان اصفهان، مقرر شد سطح آموزشی حسابداران و بازرسان تعاونی ها از طریق برنامه های مشاوره ای گروه ره آورد ارتقا یابد.

این تفاهم نامه در مراسمی که با حضور سید محمد میرهادیان رئیس اتاق تعاون استان اصفهان و نماینده گروه شرکتهای ره آورد برگزار شد، به امضا رسید.

در آغاز جلسه امضای تفاهم نامه، سید محمد میرهادیان رئیس اتاق تعاون استان اصفهان اظهار داشت: افزایش کیفیت خدمات حسابداری از جمله مواردی است که همواره مورد مطالبه بوده و یکی از متغیرهایی که به رشد کیفیت کمک می کند، افزایش توانمندی حسابداران تعاونی ها از طریق آموزش های تخصصی و کاربردی است.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات مالیاتی و بیمه ای تعاونی ها به دلیل عدم آگاهی از قوانین و به روز نبودن اطلاعات حسابداران و مدیران تعاونی ها می باشد، اظهار داشت: امیدواریم با بهره گیری تعاونی ها از خدمات مالی، مالیاتی ، حقوقی و بیمه ای کارشناسان گروه ره آورد، این معضل نیز برطرف گردد.

گفتنی است گروه شرکتهای ره آورد مجموعه ای از شرکتهای حسابرسی رسمی، موسسات حقوقی و خدمات مشاوره است که با سازمانها، شهرداری ها و شرکتهای بورسی همکاری دارد.

لازم به ذکر است براساس این تفاهم نامه مقرر شد، گروه ره آورد نسبت به ارائه خدمات تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده-نظارت بر معاملات فصلی-نظارت کلی بر امور مالیاتی و نحوه صحیح قوانین مالیاتی-کنترل پروژه های پیمانی – مشاوره حقوقی و بیمه ای به تعاونی ها اقدام کند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/31 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا