Module Border Module Border
  شرح خبر 
1401/01/18
از داوران مرکز داوری اتاق تعاون استان اصفهان تجلیل شد
در مراسم گردهمایی سالیانه داوران مرکز داوری اتاق تعاون استان اصفهان که با حضور معاونت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، روسای ادارات نظارت و آموزش اداره کل مذکور برگزار گردید، از خدمات داوران در طی سال گذشته با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر بعمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، در این مراسم سید محمد میرهادیان رئیس اتاق تعاون استان اصفهان با قدردانی از تلاش های داوران این مرکز گفت: داوران همکار با مرکز داوری اتاق از وکلای خبره ی دادگستری، اساتید دانشگاه و از مدیران و کارشناسان توانمند بخش تعاون هستند که در طول سال گذشته با مرکز داوری همکاری مستمر داشتند.

میرهادیان گفت: اقدامات موثری توسط مرکز داوری اصفهان از جمله اصلاح ساختار اداری، روند استانداردسازی رویه داوری و اصلاح روند شناسایی، جذب و به کار گیری داوران انجام گرفته و هدف اصلی این مرکز حل و فصل دعاوی تعاونی‌ ها بصورت کدخدامنشی است.

رئیس اتاق تعاون اصفهان افزود: خوشبختانه سامانه جامع داوری نیز در سال گذشته توسط مرکز داوری اتاق تعاون ایران راه اندازی شده که با اجرائی شدن سامانه،  تحولی در داوری و شفاف سازی روند رسیدگی ایجاد شد.

محمد حسن تبریزیان عضو هیات رئیسه و دبیر اتاق تعاون نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز داوری اتاق در سال گذشته و تسهیل گری انجام شده در فرآیند داوری با ایجاد دو شعبه تخصصی داوری در محل دو عدد از اتحادیه های استان که با استفاده از داوران خبره و متخصص به پرونده های واصله رسیدگی می شود، آخرین قوانین و آئین نامه های مرتبط با داوری را طی دو ساعت کارگاه آموزشی به داوران مرکز آموزش داد.

وی در ادامه از همکاری دادگستری در ارجاع پرونده‌ ها به مرکز داوری اتاق تشکر نمود و اعلام داشت: آئین نامه انظباطی و انتظامی داوران نیز در هیات مدیره مرکز داوری اتاق ایران تصویب گردیده که در صورت بروز شکایت، با استناد به این آیین نامه با داور خاطی از تذکر شفاهی شروع و تا لغو گواهی داوری برخورد خواهد شد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/28 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا