Module Border Module Border
  شرح خبر 
1402/06/08
رتبه برتر استان اصفهان در اشتغال‌زایی و طرح‌های تعاونی قابل اصلاح
رئیس اتاق تعاون اصفهان گفت: استان اصفهان در طرح‌های تعاونی قابل اصلاح، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و تعداد اعضا، قادر به کسب رتبه برتر کشور شده است.
به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب‌الله بهرامی در مراسم افتتاح ۳۲ طرح تعاونی با اشتغال‌زایی ۷۷۳ نفر، با بیان اینکه جایگاه تعاون در قانون اساسی مشخص شده و یکی از سه پایه اقتصاد کشور است، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ مشارکت بین جوامع هر کشور و حضور مردم در صحنه‌های اقتصادی، بهترین راهکار توزیع عادلانه ثروت و یکی از ارکان توسعه حکمرانی مردم است.

وی با بیان اینکه حکمرانی تعاون معادل حکمرانی مردم است، افزود: شیوه‌های موجود اقتصاد بر پایه تعاون به اسلام نزدیک‌تر است و همگان باید از آن حمایت کنند؛ در واقع تعاون به عنوان نقطه شفابخش دیده می‌شود و به علل مختلف طی دوره‌های گذشته شاهد بودیم که اعتقاد عمیقی به تعاون وجود ندارد.

رئیس اتاق تعاون اصفهان با بیان اینکه برخلاف دولت‌های پیشین در دولت سیزدهم شاهد علاقه شخص رئیس‌جمهور به تقویت تعاون هستیم، تصریح کرد: اصلاح و ابلاغ سند توسعه تعاون، تشکیل شورای هماهنگی تعاون کشور، افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون، رشد بیش از پنج برابری تسهیلات بانک توسعه تعاون و از مهم‌ترین اقدامات قابل تقدیر دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به سایر اقدامات قابل تقدیر دولت سیزدهم در حوزه تعاون شامل میزبانی اجلاس بین‌المللی تعاون با حضور ۳۳ کشور در شهریورماه سال جاری در تهران با سخنرانی شخص رئیس‌جمهور ادامه داد: استان اصفهان در طرح‌های تعاونی قابل اصلاح، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و تعداد اعضا، قادر به کسب رتبه برتر کشور شده است.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
ارسال شده توسط ناشناس در تاريخ 19/01/1403
پس از تاييد قابل مشاهده مي باشد
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/02/10 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا