Module Border Module Border
  شرح خبر 
1402/06/04
فراخوان ثبت‌نام در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۲
به اطلاع متقاضیان شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۲ می‌رساند سازمان توسعه تجارت، در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات می باشد. سازمان توسعه تجارت طی اطلاعیه فراخوان ثبت نام متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی را اعلام کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران در این اطلاعیه آمده است؛  به اطلاع متقاضیان شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۲ می‌رساند سازمان توسعه تجارت ایران امسال نیز به رسم سال های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات می باشد.

از علاقمندان درخواست می‌گردد از تاریخ ۱۴۰۲.۶.۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۲.۶.۱۲ ضمن ثبت ‌نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه https://www.ntsw.ir (سامانه جامع تجارت)، نسبت‌ به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام نمایند. ضمناً با عنایت به اینکه در سال جاری فرآیند ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، لذا از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان جداً اجتناب نمایند.

شایان ‌ذکر است ثبت نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام خواهد پذیرفت و صرفا”دریافت خود اظهاری گروه خدمات متعاقبا” اطلاع رسانی و انجام خواهد شد. ضمناً تاریخ فوق الذکر غیرقابل تمدید بوده و پس‌ از پایان مهلت ثبت ‌نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاههای متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/02/10 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا